تو که باشی دووم میارم!

    نه...کم نمیارم...شده فقط به خاطر تو،هرگز کم نمیارم...بی رحمانس کم آوردن در کنار تو...بی رحمانس کم آوردن من و مرگ تو...بی رحمانس ماه و آسمون از هم جدا شن...بی رحمانس بازی دنیا ولی من بی رحم نیستم.من پر از احساسم...پر از بارونم...دیگه نمیخوام بگم شاید تا پایان راه دووم نیارم.میخوام بگم هرطور شده،کنار تو دووم میارم.وقتی تو فکر می کنی من ارزششو دارم که بیشتر از هرچیزی حواست به من باشه...وقتی ترجیح میدی بمیری تا من کم نیارم...وقتی تو این همه خوبی و من این همه احمقم...اونقدر احمقم که تصور می کنم در کنار تو هم میشه کم آورد!...وقتی من برای تو اونقدر زیادم و تو هم برای من...دیگه کم آوردن معنایی نداره.فقط بودن معنا داره.فقط باهم بودن معنا داره...منتظرم که کمکم کنی...می دونم که می کنی...برای باهم بودنمون...

 

 

نه اولش پیداست
و نه آخرش …
با این همه باید تا آخرش بروم …
بگذار بنشینم و نفس تازه کنم …
نترس!
تصمیم من عوض نمی شود …
به سنگی بدل نمی شوم که کنار راه افتاده باشم …
نترس!
این بار هم که تاول پاهایم خشک شود …
دوباره عاشقت می شم …
دوباره راه می افتم …
دوباره گم می شوم …
هر طور شده این راه را تا آخر می روم!



نظرات شما عزیزان:

KIMIA
ساعت0:58---19 مهر 1392
khili ghashang bo0d

vali hamchin ye jo0ri neveshti engar vaghean dari kam miari ha ...
پاسخ:khob in neveshte vaqeii bud azizam!


عروس دایی
ساعت21:49---11 مهر 1392
وااااااااااای

به جرأت میگم یکی از بهترین مطلبایی بود که خوندم

خییییلی قشنگ بود

ایمیلمو برات نوشتم

لطفا واسم بفرستش چون تا اطلاع ثانوی نمیتونم کپی کنم

مرررسی
پاسخ:لطف داری!اما متاسقانه ID ندارم!


negin
ساعت16:35---11 مهر 1392
به قول محسن چاووشی:

تو که باشی پیشم دیگه چی کم دارم؟!...چه دلیلی داره از تو دست بردارم؟!...
پاسخ:واقعا چه دلیلی داره؟!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 11 مهر 1392 | 11:49 | نویسنده : roshanak |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.